♥♥♥♥ SeLamat Datang Ke Blog Mata BoOlAT♥♥♥♥♥ Http//:mataboolat.blogsport.com

Sunday, January 30, 2011


Saya n Enon kne tepung  + telur


Hadiah dari my love


depan umah ngan dak2 kelas


gabungan  semua hadiah ada lagi di sebalik takbir

6 JANUARY 2011

Hari dimana aku telah dilahirkan dimuka bumi Allah....
n ini la  first time aku bezdy aku d sambut d ipoh at POLY..hihi..
best jugak...bnyak dapat hadiah...hadiah yang paling bermakna dri mak n adik
mereka nyanyikan lagu "ALLAH SELAMATKAN KAMU"
just call jer time tu...
second dri my love wat kjutan lak die...thnks sayang...n my best friend "Lengkung susu"
owng suka hadiah kamu...thanks..x lupa jugak dak2 kelas yang sanggup wat kjutan
walpun aku xsuka aku trus menjadi suka..mandykan aku ngan tepung + telur..
abis bju aku kene remdam 2 hari nk hilangkan hanyir...



2 comments: