♥♥♥♥ SeLamat Datang Ke Blog Mata BoOlAT♥♥♥♥♥ Http//:mataboolat.blogsport.com

Wednesday, February 9, 2011

KU MENITISKAN AIR MATA HANYA KERANA MU






aku xdapt nk gambarkan bertapa sedihnya hati ku dikala ini....
aku tidak mahu lagi mengalirkan air mata..
tapi knper...knper..dan mengapa aku mengalikan air mata
kerana MU...
yang aku tahu hati ku ini sangat merinduimu....
aku tau..kmu sibuk menjalankan tugas dan tanggangjawab...
tapi knper kamu sering kali mengabaikan hati ku...
aku tidak mampu untuk berkata yang aku sangat2 merindui MU..
aku hanya mampu memendamkan perasan ini...
aku tidak tau berapa lama hati ini boleh than
dri merinduimu.....
sampai bila....sampai bila aku harus bergini....
aku tidak kuat sepertimu...
aku insan yang kerdil...
aku hanya mampu berdoa agar engkau sihat dan baik2 sahaja 
disana...
tak kala..aku berlawan dengar perasaan ku...tpi mngapa...
mengapa aku tidak boleh melawan hati yang kecil ini...
air mata ku kehabisan disebbkan aku menangis kerana aku teramat sangt merindui MU Syg....
aku cuba untuk melawan perasan ini...aku tidak mampu...
SYg..ku tahu di saat ini engkau sedang bertungkus lumus
mencari rezeki...aku berdoa agar engkau sentiasa kuat dan tabah
dalm melaksanakan tugas....
SaYAnG...aku sangat2 merinduimu...sangat2 sayang...
aku xtau cm mana nk jelaskan dengan kata2...
aku mahu engkau berada di sisi ku...
disaat nie aku sangat2 memerlukan mu...
setiap malam..aku menagis kerana aku harap..
bila aku celik..aku harap engkau d depan ku...
aku mengharapkannya....

AKU RINDU KMU!!!!

-MOHD HAFIZ JAMALI-


No comments:

Post a Comment