♥♥♥♥ SeLamat Datang Ke Blog Mata BoOlAT♥♥♥♥♥ Http//:mataboolat.blogsport.com

Saturday, September 17, 2011

MeMorY Lost!!

Cury2 tngkap gambar ngan s’die "sblum s'die naik pngkat"


Godam punya godam…terjumpe la gmbar t!me aku kerja2 dlu..hii t!me nie la aku mula2 terjumpe s’die….k!sah nye berbuny! Cm gni “ nk wat novel la plak”>_<....mula2 aku ngan s’die nie skdar abg n adik angkat je..alih2 terangkat trus hahaha…dh jodoh nk lari pun dh xboleh….cintan cintun la aku ngan s’die..saat paling best aku keje pg die pun keje pg..leh rehat sesame..time x best bila die keje pg aku keje malm..hurmmm suram je..gedik je aku ni..xleh nk berenggang adoi >_<
Almaklumlah tengah hangat bercintan katakan hahah..cm aku sowng je yang ada BOYFRIEND…ada aku kesah..nie tentang hidup aku hehehe opps jangn mrah…korang pun pe kurng nye…hary makin menghitung…smpai la aku dapt tawarn smbung belajar..xjauh pun kat EPOH je..alo 1jm ½ je..jap je tu…start aku stdy dh berenggang ckit..mungkin nie satu ujian yang dbri..xpa2…umah dekat je, sebelah umh balik kg leh jumpe selalu hehehe >_<….alih2 s’die dh d tukarkan ker HUTAN MELINTANG..semenjak d naikkan pangkat nie makin jauh la kmi….COBAAN hidup bercinta…dok dengar lagu “dinda kanda” dh cm kisah kami je la plak…crous / dinda pilih kerjaya kanda mahu cahaya mata….heheh eceh2….pape pun papa still d haty mama

No comments:

Post a Comment